Mudrost u odabiru put ka stilu

Košulja - stil, mašna

Nije baš lako, u moru različitosti, u vreme kada se stilom i modom bavi gotovo svako, biti dovoljno mudar i odabrati pravi komad odeće, akcesoara ili nakita. Internet je preplavljen blogovima o modi, a gotovo se svaki proizvođač odlučio za agresivnu kampanju i prodaju proizvoda koji nije dovoljno “odležao” da bi bio primećen na prvu. Razume se, ima tu i onih brendova koji su prepoznatljivi zbog stare reputacije, ali i onih mladih za koje bi trebalo čuti što pre.

Mi se odlučujemo da iz plavetnog mora izbora, izvučemo nekoliko klasičnih kapi stila, i pobrojimo najpoznatije svetske proizvođače košulja. Neke od njih su skuplje, neke jeftinije, a svako će odlučivati o tome šta će i kada kupiti, na osnovu svojih afiniteta i dubine džepa. Vredi pomenuti i one koji se trude da ostanu konkurentni, pa internet koriste kao dobar put da svoj proizvod utkaju u opštu želju korisnika. Muške košulje dobrog kvaliteta, u uvek privlače pažnju pa i na njih treba baciti pogled. No, ako se ipak nađete u nekom od šopova velikih kompanija, ne propustite priliku da se počastite. Mi ćemo vam dati kratak uput i vremeplov kroz neke od najpoznatijih brendova koji se bave proizvodnjom košulja.

Stil na prvom mestu

Još dalekog 14. oktobra, 1939. Godine, u Njujorku je rođen jedan od poznatijih američkih modnih kreatora. Ralf Loren koji je okarakterisan kao 158-mi na listi najbogatijih ljudi na svetu ima bogatstvo od preko 5 milijardi dolara. Ovaj dizajner je i najbogatiji kreator na svetu, a njegove košulje su i te kako cenjene u svetu mode. Zanimljvost za one koji su gledali seriju Prijatelje je i ta da Rejčel u poslednje dve sezone radi baš u ovoj dizajnerskoj kući. Reklo bi se da je Loren posustao u sedamdesetih, zbog tumora koji ga je slomio, međutim, on se, zajedno sa firmom feniksovski izdigao i osnovao najprepoznatljiviju modnu kuću.

Model, moda, stil

Među američkim brendovima

Visoko pozicioniran u svetu mode jeste i američki modni dizajner poznat pod imenom Tomi Hilfiger. Ova korporacija osnovana je 1985. Godine. Ekspanziju je doživela tokom devedesetih godina najviše kao proizvođač ženskih košulja i parfema. U periodu od 1992 do 1997. Hilfiger se pozicionirao veoma visoko, a njegovi memoari American Dreamer (američki sanjar) objavljeni su prošle godine iz pera Petra Knoblera.

Gazda Hugo

Da li je, među brojnim brendovima, ime “Boss” (gazda) ovaj brend zaslužio ili ga je nasledio na vama je da procenite. Hugo Bos, stilizovano poznato i kao BOS je nemački luksuzni modni brend, a sedište mu je u Mecingenu. Kuća je nazvana po Hugu Bosu, a ovo preduzeće isprva je registrovano kao ekskluzivna radnja za prodaju odeće, kože i nakita za muškarce, žene i decu. Zanimljivo je i to da je Bos distibuirao i licencirane proizvode za kuću kao i parfeme. Danas je široj javnosti poznat i po proizvodnji košulja, pa mnogi ljubitelji stila posežu za nekom od košulja iz ove kolekcije.

Brend veći od ubistva

Kada je u Ređo Kalabriji, jednom od najsiromašnijih krajeva Italije rođen Đani Versaće, niko nije verovao da će njegovo ime postati toliko poznato širom sveta. Njegov brat igrao je bejzbol, a Đani više voleo da vreme provodi u majčinom krojačkom salonu. Sa dvadeset pet godina je u Milanu, Đani već postavio gornju granicu u dizajnu, a 1976. osnovao je firmu uz pomoć brata. Zaštitni znak bila je meduza. Dizajnirao je i za princezu Dajanu, i za Madonu i za veliki broj holivudskih zvezda, a otvoreno se izjašnjavao i kao homoseksualac. Bolovao je od raka, ali se i posle duge bolesti Đani nije povukao sa razboja na kom se tkao stil. Znajući da neće još dugo živeti, priredio je modnu reviju u kojoj su modeli noslili krstove, dok je Naomi Kembel ispalila nekoliko ćoraka iz revolvera.

Ovo simbolično ubistvo, kulminiralo je 14. Jula 1997 kada je ispred kuće u Majamiju ubijen. Za ovo ubistvo okrivljen je masovni ubica Endru Kunanan. Nakon ubistva, Versaće je vaskrsao u modnu ikonu koju i danas retko ko može da nadmaši. Sledeći put kada obučete Versaće košulju, znajte kakvo veliko breme nosite.

 

 

 

 

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *