Par trikova da vaš izgled bude mršaviji

žena sa lepom kosom

Šta možemo da uradimo (na brzaka) da bismo izgledali mršavije i bolje? Znaš kako kažu da odlična odeća može u potpunosti učiniti tvoj dan i povećati tvoje samopouzdanje?

Pa, istina je!

Razmislite o tome: svi imamo tu jednu haljinu koja nas čini da izgledamo prelepo. I svi imamo taj par cipela zbog kojih želimo da izađemo na ulice.

Ali ne možemo uvek da se oslonimo na određene komade odeće.

U danima kada se jednostavno ne osećamo tako zanosno, a sva odeća u našem ormaru iznenada čini da se osećamo bezveze u njima, tu dolaze određeni saveti za stajling.

Nije sve do odeće. Ima puno stvari na koje treba pripaziti – šminka, aksesoari, frizura. Takođe, ponekad ne stižemo da vežbamo a ipak želimo da izgledamo zdravo, lepo i zanosno.

 

 Ispravite se

 

Pravilo broj jedan – uvek držite telo u pravilnom položaju i ne savijajte leđa!

Ova promena je u osnovi mala, ali verujte da mnogo znači. Pokušajte sami ispred ogledala. Optički ćete odmah skinuti dva-tri kilograma, jer ovaj trik smanjuje izgled struka. Ispravljena leđa, podignute grudi i zategnut stomak je nešto što, ako još uvek niste probali, trk ispred ogledala!

 

Izaberite udobnu obuću

 

Da bi vaše noge bile duže, a vaše telo vitkije, trebalo bi da nosite cipele koje su slične vašoj boji kože. Dakle, bež, “nude” boja, smeđa ili koja boja je najbliža boji vaših nogu. Ovaj trik će definitivno produžiti njihov izgled. Ako nosite pantalone ili haljine, izaberite cipele slične boje onome što nosite. Ovaj trik radi jer vizuelno dodaje dužini nogu a izgledaćete nekoliko centimetara viši.

Takođe je dobra ideja da izbegavate cipele koje se vezuju oko članka, jer će vam noge izgledati kraće nego što stvarno jesu.

 

Crna boja garderobe

 

Postoji dobar razlog zašto je crna boja “najmršavija“ kombinacija i verovatno najčešći savet što se tiče garderobe. Istina je! Ovaj poznati trik je jednostavan za svakoga i stvarno radi.

Za razliku od drugih boja, crna boja ne reflektuje svetlost- tako da ne stvara senke oko izbočina ili krivina našeg tela. Zbog toga, crna boja radi odličan posao kod skrivanja nesavršenosti i čini da izgledate elegantno.

Jedna od najlepših i najsveobuhvatnjih stvari koje žena može imati u svom garderoberu je poznata “Little black dress“ ili mala crna haljina.

 

Proporcionalna odeća

 

Ne kupujte stvari koje su manje ili veće veličine. Takva odeća će samo istaknuti vaše nedostatke i vizuelno dodati nekoliko kilograma. Vaša odeća treba da se uklapa sa vama i treba da istakne ono što vi želite, a istovremeno da sakrije sve nedostatke. Neke moguće kombinacije su: široke i ležerne pantalone sa dobrom košuljom, mini suknja sa opuštenom majicom na bretele, šorts sa opuštenom majicom dugih rukava…

 

Naučite osnovne tehnike šminkanja

 

Kako izgledati mršavije zahvaljujući šminkanju.

Konturisanje čini da vaše lice izgleda uže i može čak sakriti višak kilograma na licu. Jedino što treba da uradite, je da naučite kako pravilno koristiti tamne i svetlije tonove. Ključno pravilo koje treba zapamtiti je da koristite tamne tonove za sve što želite sakriti a svetlije za ono što želite istaknuti.

Takođe je važno zapamtiti redosled nanošenja šminke. Prvo, koristite hajlajter a zatim primenite tamnije tonove. Šminku nanosite sa oprezom. Na primer, crveni karmin ne odgovara svakoj šminki i on dosta naglašava nedostatke na koži.

  1. Počnite sa dobrom bazom ili prajmerom za šminkanje (birajte šminku na bazi vode i bez parabena, za sve tipove kože).
  2. Nanesite korektor
    Korektor je nešto što morate da imate kod kuće! Sakrićete podočnjake a lice će izgledati svežije i blistavije. I zapamtite, uvek nanosite korektor posle pudera!
  3. Konturisanje
    Ovo je najvažniji korak ako želimo da sakrijemo višak kilograma. Kako biste stvorili senku, koja ustvari daje taj “slimming“ efekat, nanesite puder ili kremu za konturisanje koja je tamnija od vaše kože lica (najbolje “matte“). Na taj način ćete stvoriti prirodniji izgled. Nanesite je na vaše obraze tako, što ćete povući liniju od uha pa sve do sredine obraza. Isto tako nanesite na čelo pa se spuštajte dole do strana vašeg nosa. Uradite to i sa bradom – na taj način, okruglo lice će izgledati mršavije.
  4. Dodajte rumenilo i hajlajter
    Svetlucavi tonovi će učiniti da vaše lice izgleda prirodnije.
  5. Fokus je na obrvama
    Da biste skrenuli pažnju na svoje oči, popunite obrve prema vašem prirodnom izgledu i stvorite duži i tanji oblik lica.
  6. Oči

Mislite na crni ajlajner sa efektom “smokey eyes”.

  1. Usne
    Probajte prirodni ili “nude“ sjaj kako biste stvorili što prirodniji izgled vašeg lica.

 

Tamnija koža

 

Čim je vaša koža tamnija, manje je vidljiv višak kilograma kao i celulit. Najbolja alternativa sunčanja je aplikacija bronzera. Naravno, izaberite bronzer koji prati vaš ten i tip kože. Birajte onaj koji je tamniji od vaše kože najviše dve nijanse. Na početku bolje je da stavite manje bronzera nego odviše. Pratite ova jednostavna pravila:

  • Prvo, očistite kožu i nanesite piling za telo. Zatim, nanesite neku hidratantnu
  • Ako imate suvu kožu, umesto pilinga koristite mekani sunđer. Takođe nanesite vašu omiljenu kremu. Obratite pažnju na kolena i laktove.
  • Nanesite bronzer na lice – preko čela, obraza i brade i na cele noge. Koristite odgovarajuću četkicu za nanošenje (za bronzere u prahu), a prstima možete nanositi bronzer u kremi ili peni.

Izaberite pravi materijal kad kupujete odeću

 

Ne kupujte odeću od grubih materijala ili odeću koja je suviše zategnuta. Izbegavajte odeću koja ide do uglastih i kvadratnih dimenzija, jer će oni samo privući pažnju na bilo koju problematičnu oblast. Da biste pokrili sve nedostatke, odaberite odeću koja je napravljena od glatkih i fleksibilnih tkanina.

Izaberite odgovarajuće modne aksesoare

 

Tesni šalovi i rolke su veliko “ne” ako želite da izgledate mršavije. Stavite šal slobodno, ali opušteno, olabavite ga. Birajte majice sa V izrezima ili okruglog izreza. Takođe, nemojte zakopčavati dugmeta skroz do kraja – ostavite 2-3 dugmeta otkopčana.

Nemojte bezveze naglašavati višak kilograma

 

Ponekad, devojke pokušavaju da sakriju problematično područje prekomerno pokrivajući ga. Ovo zapravo rezultira suprotno od željenog efekta. Na primer, ako vam se ne sviđaju vaši bokovi, nemojte nositi farmerke sa velikim džepovima, pocepane farmerke i ostalo. Što manje pažnje privučete na problematično mesto, to će biti bolji vaš ukupan izgled.

Tamne farmerke

 

Srećom, tamni denim je u modi već godinama i malo je verovatno da će ikada izaći iz stila. Ovo je boja farmerki koja definitivno pomaže da izgledate mršavije. Izaberite farmerke sa normalnim strukom (ne one plitke ili visokog struka) i ravnog ili zvonastog kroja.

Kao plus detalj, podvrnute farmerke iznad cipela su takođe kul. A s druge strane, možete ih i uvući u cipele ili čizme.

Frizura za mršaviji izgled

 

Volumen frizura i “bufant” frizure (podignuta kosa sa volumenom) mogu dovesti do disbalansa vašeg izgleda. Dajte prednost frizurama za kosu do ramena ili srednje dužine. Takođe je preporučljivo izbegavati frizure koje su previše ”kreativne”.

Duga i ravna kosa obično ne odgovaraju osobama koji imaju višak kilograma . Takve frizure naglašavaju problematična područja. Ako ne možete da odustanete od svoje dugačke kose, pokušajte da dodate malo volumena na kosu iznad ramena.

 

Probajte odeću koja oblikuje telo

 

”Shapewear” odeća vam može pomoći da izgledate vitkije i prijatnije, jer vam daje priliku da izgledate odlično u skoro svemu što nosite. Pored toga, korisno je ne samo za žene sa viškom telesne težine, već i za žene koje žele da sakriju celulit ili imaju viška kilograma u predelu stomaka i kukova. Ali nemojte je koristiti često, već samo za posebne prilike.

 

Uklonite celulit

 

Morali smo da spomenemo našeg večitog neprijatelja – celulit kojeg svi želimo da se rešimo. Ali ne brinite, tu smo da vam pomognemo u svakom koraku.

Vežbanje će svakako pomoći u gubitku telesne težine i masti, što će pomoći u poboljšanju izgleda. Vežbe kao iskoraci, otvoreni čučnjevi, skok čučanj su neke od vežbi koje su jako efikasne. U kratkom vremenskom periodu možete eliminisati neželjeni celulit i kilažu sa fokusiranom ishranom i vežbanjem i izgledati mršavije.

Ako nemate vremena za neke konkretne vežbe ili teretanu, hodanje (brzo i redovno) je jedan od najboljih načina ublažavanja celulita kao i poboljšanja opšteg zdravlja i izgleda. Kada koristite pravu tehniku, redovno hodanje zaista može tonirati mišiće neverovatno brzo.

Najbolji efekat ćete dostići ukoliko ubacite još neke osnovne vežbe posle svakog hodanja.

 

Top 3 pravila za savršenu liniju i mršaviji izgled

 

  1. Ne radi se o dijeti već o životnom stilu.

U redu je da se povremeno prepustite i uživate u jelu, ali ako samo privremeno smanjite kalorije a zatim se vratite vašem uobičajenom životnom stilu, nećete ništa postići. Izbacite šećer i alkohol, izbegavajte nerafinisane ugljene hidrate ako želite da budete mršavi stalno a ne samo da izgledate mršavije.

  1. Postoji pravi način za vežbanje

Vežbanjem sagorevate kalorije i masti a ojačavate metabolizam stvaranjem mišića. Kardio vežbe su jako važne , ali trening snage i intervala su pravi heroji. Oni vam pomažu u izgradnji čvrstog mišića, što zauzvrat ubrzava vaš metabolizam i sposobnost sagorevanja kalorija. Dakle, najbolje je raditi trening snage dva do tri puta nedeljno. Za njbolje rezultate, takođe, raditi tri do pet kardio sesija koje spaljuju od 250-400 kalorija.

  1. Kako jedeš jednako je važno kao i šta jedeš

Sedite kad god jedete, poželjno za stolom. Nije ni čudo što, prema istraživanju, kada jedete u frci i na brzaka konzumirate značajan broj dodatnih kalorija dnevno.

Trikova kako izgledati mršavije je puno. Možda ste i vi sami nešto izmislili.

Naravno, najbolje je (kad je to moguće) hraniti se zdravo i redovno vežbati.

Do neke mere uvek možemo da sakrijemo nedostatke na našem telu. Ali sve je to kratkotrajno. Zato uvek pokušajte da uradite najbolje za sebe. Izađite napolje, probajte brzo hodanje, džogiranje ili trčanje. Ne propuštajte šetanje. Verujemo da uvek ima vremena (barem 30 minuta) za vežbanje i zdrav život.

S druge strane, ako ne stižete ni toliko –  obratite se profesionalcima iz Atlas klinike na +381 11 785 88 88 i saznajte iz prve ruke šta je barijatrijska hirurgija.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *